now..........for those of you who are interested ie
Michelle & Barack will be on 60 Minutes
Collapse
X
-
Re: Michelle & Barack will be on 60 Minutes
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Gen</div><div class="ubbcode-body">mi did a guh post it but mi nuh waan nubaddy come cuss mi awf bout mi a worship obama
well mi gone pout likkle white wine and tek een di interview </div></div>
BOAL!!! To ech his/her own yaah Gen.....yuh done know I doant give a rats behine bout sum a dem awn yah....
Comment
-
-
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Gen</div><div class="ubbcode-body">mi did a guh post it but mi nuh waan nubaddy come cuss mi awf bout mi a worship obama
well mi gone pour likkle white wine and tek een di interview </div></div>
Who no like it bite it.....yu free fi tawk weh yu like as lang as yu nah disrespect nobady.
If dem wah seh mi ah worship Obama, dem need fi tap worship mi while mi ah worship Obama
Comment
-
-
so wat is di happy medium awn yah..some r said to worship an moi is cited as not worshipping, so wat is di happy medium? r di pennysection no figga dat out yet....

u gats to love yaadies...dem ha issues til dem tun fool sometime
Comment
-
-
Meed a watch di biography channel...an dem seh he went through a period wen him dabble ina weed an cocaine at one point in high school...a chry figure out himself back then...di whole am I white or black issue...
upto lass nite dem did repeat him bio....
Comment
-
-
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: e_p_11_4_08</div><div class="ubbcode-body">Meed a watch di biography channel...an dem seh he went through a period wen him dabble ina weed an cocaine at one point in high school...a chry figure out himself back then...di whole am I white or black issue...
upto lass nite dem did repeat him bio.... </div></div>
so di weed was di black pawt an di coke was di white pawt
Comment
-
-
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: evanovitch</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Gen</div><div class="ubbcode-body">mi did a guh post it but mi nuh waan nubaddy come cuss mi awf bout mi a worship obama
so wat is di happy medium awn yah..some r said to worship an moi is cited as not worshipping, so wat is di happy medium? r di pennysection no figga dat out yet....

u gats to love yaadies...dem ha issues til dem tun fool sometime
</div></div>
yuh seet doah.....dats why mi nuh watse shat pan black bud...jus keep it moving, as for as I am concern it's just not worth it..it's better to ignore certain nonsense....
Comment
-
-
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: evanovitch</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: e_p_11_4_08</div><div class="ubbcode-body">Meed a watch di biography channel...an dem seh he went through a period wen him dabble ina weed an cocaine at one point in high school...a chry figure out himself back then...di whole am I white or black issue...
</div></div>
vanny
Comment
-
-
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: evanovitch</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: e_p_11_4_08</div><div class="ubbcode-body">Meed a watch di biography channel...an dem seh he went through a period wen him dabble ina weed an cocaine at one point in high school...a chry figure out himself back then...di whole am I white or black issue...
</div></div>
WAAAIIIIEEEEEE BOAL!!!!! DWLAPUMS!!!! Dat was funneeeeeee
Comment
-
-
</div></div>
yu no hab nuttin name sense.....
Comment
-
ads
Collapse
Comment